Tervetuloa Hevoslaakson Ratsastajien kotisivuille!

Hevoslaakson Ratsastajat ry HeRa on Vihdin ja Karkkilan rajalla toimiva, Suomen Ratsastajainliittoon kuuluva aktiivinen ratsastusseura, jolla on jo yli 100 jäsentä. Jäsenistömme koostuu eri tasoisista ratsastajista ja kaikki ovat tervetulleita kanssamme hevosharrastuksen pariin!

Yhteistyötallimme Ratsastuskoulu Hevoslaakso on Suomen Ratsastajainliiton Jäsentalli. Kun valitset Suomen Ratsastajainliiton jäsentallin, saat ammattitaitoisen opettajan, opetuskäyttöön soveltuvan, koulutetun hevosen sekä turvalliset olosuhteet harrastamiselle. Lisäksi tiedät, että hevosten hyvinvoinnista huolehditaan.

Hevoslaakson Ratsastajat toimii aktiivisesti ympäri vuoden järjestäen kisoja, tapahtumia ja retkiä , hevostaitoja kehittäviä kursseja ja paljon muuta.

Hevoset ovat ihania. Siihen kiteytyy, miksi 170 000 suomalaista ratsastaa. Ratsastus tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia harrastaa monin eri tavoin. Hevosen kanssa voit liikkua harrastamisen ja kuntoilun ilosta tai huippu-urheilla olympialaiset mielessä. Hevosen kanssa toimiminen virkistää ja rentouttaa, vaikkei satulaan aina nousisikaan. Tallilla vietetty aika antaa voimia myös muuhun elämään.

Tervetuloa harrastamaan - hyvässä seurassa!